piątek, 7 listopada 2014

Witajcie!

Ten oto blog powstał z mojego, ostatnio wielkiego, zamiłowania do zdobienia paznokci i z chęci podzielenia się moim skromnym talentem. Zobaczymy w jaką stronę ten blog ewoluuje, ale na razie chciałabym Wam, czytelnikom pokazać kilka moich archiwalnych prac, może w przyszłości umieszczę tutoriale, jeżeli ktoś będzie ciekawy etapów powstawania danych wzorów.

Zacznę od moich najstarszych prac, sprzed kilku lat, także będziecie mogli zaobserwować pewnego rodzaju progres ;)

Oto kilka z nich:

Jedne z najstarszych zdjęć jakie posiadam, trochę pokombinowane programem do obróbki zdjęć, ale jakoś mam do niego sentyment :)


Pierwsza (a tak naprawdę druga, z tym, że stosunkowo udana) próba podejścia do techniki wodnej zdobienia paznokci.
Zabawy z naklejkami 3D
Pierwsze ombre jakie wykonałam, byłam z nich bardzo dumna :D



 Postaram się pisać w miarę regularnie, tak zazwyczaj zmieniam wzory na paznokciach co tydzień, jeżeli wzór mi się bardzo podoba, jeżeli mniej, to co 3/4 dni, także mam nadzieję, że będzie co najmniej 1 post na tydzień.



Miłego pobytu na stronie Wam życzę i licznych powrotów :D
And spread the word!

Buziaki, Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz