niedziela, 30 listopada 2014

Rockstar P!nk

Witam Was po nieco dłuższej przerwie. Na szczęście w końcu znalazłam trochę czasu by stworzyć nowy post. Dzisiaj wzór wykorzystujący lakier Sally Hansen, pierwszy lakier tej marki jaki przyszło mi kupić. Również wzór jaki Wam chcę dziś zaprezentować był moją pierwszą próbą zrobienia 5ciu różnych wzorów na każdym paznokciu. Efekt końcowy bardzo mi się podoba.

Welcome back after a few days off, sorry for that long pause. Finally I found some little time to create a new post! So, today about my very first Sally Hansen nail polish. This was the first time I tried to do 5 different patterns on each nail. I really like the final effect.



Uwielbiam brokat w każdej możliwej postaci, gdy tylko zobaczę jakąś rzecz, która w jakimś stopniu posiada brokat, moje źrenice się rozszerzają a ciśnienie podskakuje ;) Więc kiedy tylko zobaczyłam ten oto lakier, stwierdziłam, że musi być mój! I w sumie jestem bardzo zadowolona z tego jak wygląda na paznokciach.

I literally love glitter, every time I see something that contains glitter my pupils dilate and my pulse increase ;) So I fell in love with this one immediately and I'm really satisfied how it looks on nails.

Lakier, który użyłam./This is the nail polish I used.
Na dziś to wszystko, obiecuję, że postaram się wrócić do większej częstotliwości publikacji postów!
It's all for today, I promise I will try to get back to a higher frequency of posting stuff!

Buziaki, Natalia
XO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz