poniedziałek, 29 lutego 2016

Rose Roses

Witajcie!
Z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet, przygotowałam dla Was manicure inspirowany tą datą. 


Polecam Wam wszystkim taką stylizację paznokci, ponieważ jest skromna, a przy tym efektowna i oczywiście bardzo kobieca. Mam nadzieję, że większości z Was te malutkie kolorowe  kropeczki kojarzą się z kwiatami, a może i nawet z różami? Taki był zamysł.

Bardzo łatwo jest wykonać takie zdobienie. Wystarczy sonda lub końcówka ołówka, dobrze sprawdzi się też wykałaczka. 
Możecie użyć lakieru, ale czasem lepszą konsystencję mają farby akrylowe. Robicie kropkę z ciemniejszego lakieru, a zaraz na to kładziecie kropeczkę z jasnego lakieru. Mieszacie oba lakiery, tak żeby się nie połączyły całkowicie i gotowe!
Ja robiłam je pierwszy raz, z każdym kolejnym wyjdą lepiej. Tutaj akurat niespodziewanie okazało się, że ładniejsze różyczki wyszły mi na prawej ręce, a jestem osobą praworęczną. Także, praktyka czyni mistrza :)


Trzymajcie się cieplutko!
Buziaki, Natalia
xo

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne i kobiece :) A czasami na prawej wychodzi lepiej, bo już wiemy, jakich błędów nie robić.

    OdpowiedzUsuń