czwartek, 13 sierpnia 2015

Chwalipięta

Dzisiaj chciałabym się Wam pochwalić ;)
W ubiegłym roku magazyn JOY ogłosił konkurs na najciekawszy manicure. Trzeba było oczywiście zakupić lakier sponsora konkursy (w tym przypadku 3 marki) i wykonać nim zdobienie. Technika była dowolna, a konkurs podzielony na 3 etapy. O ile o pierwszym etapie udało mi się jakimś cudem zapomnieć, to na drugi i trzeci wysłałam zdjęcie...


Niestety nie udało się zdobyć miejsca na podium, konkurencja była naprawdę silna, ale jakaż była moja radość kiedy ujrzałam, że oba zostały wyróżnione!




I tak naprawdę od tego momentu zaczęła się moja przygoda ze zdobieniami, a później zakiełkował pomysł o blogu :))
Także chciałam Wam napisać, że kto nie gra nie wygrywa! Bierzcie udział w konkursach, bo to fajna sprawa ;)

Do następnego!
Buziaki, Natalia
xo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz