sobota, 7 lutego 2015

Galaxy Nails DIY

Dzisiaj coś nowego. Wzór, który już kiedyś pojawił się na blogu, ale tym razem chcę Wam pokazać jak go uzyskać. To było moje trzecie podejście do kosmicznych paznokci i jak na razie jestem z niego najbardziej zadowolona. Po raz pierwszy będzie to post typu "Zrób to sama", więc mam nadzieję, że dobrze go Wam wytłumaczę :)

Today something new. Pattern that I presented you some time ago, but today I will explain how to do it. These are my 3rd galaxy nails and so far the best ones. This is going to be my first "Do it yourself" and I hope it will be understandable ;)

Oto efekt końcowy:
This is the final effect:

A oto jak tego dokonać:
And this is how you achive it:



Najpierw nakładamy czarną lub ciemnogranatową bazę, potem za pomocą gąbeczki, na którą dajemy odrobinę lakieru, delikatnie stemplujemy płytkę paznokcia brokatowym granatem/First of all paint i black or dark blue, than with a little sponge add some glitter dark blue

To samo zrób z kolejnym odcieniem niebieskiego, tym razem nałóż trochę mnie lakieru, by było widać ten poprzedni/Than the same do with another shade of blue, add a litlle less, so previous one can be seen

Następnie dodaj trochę białego/Than add a little white

A na koniec dodaj kilka białych kropek i spróbuj namalować gwiazdkę/And in the end do some dots and stars
Mam nadzieję, że wszystko zrozumieliście! To wszystko na dziś.
Hope you all understood my explanations! It's all for today.

Buziaki, Natalia
xo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz