wtorek, 16 grudnia 2014

Let it SNOW!

Czy tylko ja tęsknię za obecnością śniegu za oknem? Toż to przecież jeden z ważniejszych składników świątecznej atmosfery! W tym przypadku postanowiłam sama zadziałać i sprowadziłam śnieg na własne paznokcie :) Właśnie to stało się moją inspiracją.

Am I the only one who's actually missing the snow? It's the main component of Christmas' atmosphere! So, I thought that if we can have snow outside I can bring it to my nails :) That's basically the inspiration for today's maniucure.


Jako śniegu użyłam poniższy lakier a wzór śnieżynek pochodzi z płytki Konad przeznaczonej do metody tzw stempelkowania. (O czym w szczegółach za niedługo)

I used this nail polish and pattern from Konad stamp plate.



Buziaki, Natalia
XO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz